Comerç electrònic

A plena era de l’informació tots els sectors s’han vist afectats per l’onada digital, i evidentment el comerç no s’anava a quedar fora d’aquest creixent mercat. L’E-commerce o comerç electrònic consisteix en la distribució, compra i venda de productes o serveis a través d’Internet.

 

banner-ecommerce1

 

 

AVANTATGES DEL COMERÇ ELECTRÒNIC

 

Expandir la base de dades de clients en entrar a un mercat molt més ampli.

Estendre l’horari de venda les 24 hores del dia, els set dies de la setmana, 365 dies a l’any.

Crear un avantatge competitiu enfront de la competència.

Reduir costos de producció, capital, administració, mà d’obra, entre d’altres.

 

 

COM FUNCIONA UNA BOTIGA EN LÍNIA?

 

Una botiga en línia, és una aplicació Web que permet al client comprar productes de forma segura i al comerciant administrar fàcilment tots els aspectes del comerç com estocs, comandes, factures, promocions, estadístiques, etc.

 

Una botiga en línia en general constar de:

  • Una base de dades de productes o serveis organitzats en categories amb tota la informació que el client pugui necessitar, preus, característiques, disponibilitat, enviament, etc.
  • Un motor de cerca intern que permet localitzar un producte fàcilment mitjançant criteris de cerca (marca, color, preu, paraula clau, etc.).
  • Un sistema de carret virtual que permet agrupar articles o serveis desitjats i que es pot modificar en qualsevol moment.
  • Una passarel·la de pagament segura amb la qual el comerciant podrà acceptar pagaments amb targeta de crèdit a més d’altres modalitats de pagament alternatives.
  • Un sistema de rastreig de comandes que permetrà conèixer en tot moment l’estat de la comanda i enviament del producte.

 

QUÈ T’OFERIM A NETCELONA?
  • Millorem, dissenyem i implementem la botiga online per al teu negoci segons les teves necessitats.
    A diferència d’altres productes, una botiga online requereix un manteniment més costós en temps: Gestió d’estocs (altes i baixes de productes, fotos, descripcions), gestió de comandes i enviaments, gestió de cobraments, suport post venda. Per aquesta raó a Netcelona oferim tres plans de manteniment diferents segons el tipus de client:

 

Pla Bàsic

Pla Equlibrat

Pla Complet

 

Manteniment tècnic de la pàgina Web, allotjament, bases de dades, correu electrònic, backups, resolució de qualsevol incidència tècnica. La gestió de la pròpia botiga la fa el client.

Per a clients amb coneixements en e-commerce i experiència amb la tecnologia.

Nosaltres ens encarreguem del manteniment tècnic i el client de la gestió de la botiga amb la nostra formació i suport durant la gestió de la mateixa.

Per a clients sense coneixements previs en e-commerce però amb facilitat per l’ofimàtica i amb el temps necessari per aprendre.

Ens encarreguem de tot, manteniment tècnic, gestió de la botiga, suport post venda, estadístiques detallades. El client només proveeix el producte o servei i rep els beneficis.

Per a clients massa ocupats.

Uso de cookies

Este sitio web utiliza cookies para que usted tenga la mejor experiencia de usuario. Si continúa navegando está dando su consentimiento para la aceptación de las mencionadas cookies y la aceptación de nuestra política de cookies, pinche el enlace para mayor información. ACEPTAR

Aviso de cookies